Kobasice u balsamico umaku

footo:mojahrana.com

Recept
1. Kolutiće kobasice pržiti sa svih strana na vručem ulju dok ne poprime smeđu boju.
2. Ocat i vino postepeno dodati kobasicama, smanjiti plamen i lagano pirjati 8-10 minuta ili dok se tekućina ne smanji na pola.
Poslužiti posuto svježim peršinom ili vlascem uz prilog od kuhanog krumpira.
Preuzeto sa laka kuharica

Nekako nisam htjela propustiti stavljanje ovog recepta na blog jer me je zbilja oduševio. Tako da nastavljam s istragom Snježinog bloga u okviru naše igrice FBI rukavice (osmislila mamajac). Odakle to oduševljenje običnim kobasicama koje su nekako postale sinonim za loš način prehrane? Prvo, volimo dobre domaće kobasice, a iako ove to nisu (prema Snježinom prijedlogu, kupila sam kranjske kobasice), ovako pripremljene postaju "nekaj čist' drugo". Postaju pomalo poseban, aromatičan i izuzetno fini obrok upotpunjen obožavanim Ličkim krumpirom, kuhanim u ljusci, pa samo oguljenim i narezanim na ćetvrtine! Muž i ja najeli smo se tako da smo bili siti i pre siti. Uz aceto balsamico, kobasicama sam dodala dobar Gevgelijski Vranac (i gucnula koju), a kako sam bila nešto slaba u peršinu, posula sam ih vlascem. Sve skupa - savršeno. Recept uopće nisam mijenjala, osim što sam ga napisala u svojem stilu i prevela. 

p.s.
Snježa ima prekrasne recepte, a u ovoj rundi još sam isprobala i varivo od mahuna i zeljanicu. Slika nema jer.....pojeli smo prije nego sam se sjetila slikati. I to se događa.

izvor:mojahrana.com


Primjedbe