kolačić iz šalice(mug cake)

footo:http://gastro.24sata.hr

kad vam treba nešto slatko na brzinu,samo izmješajte sastojke u šalici i ubacite u mikrovalnu pećnicu

Sastojci  1 osoba
2 žlice Pšenično glatko brašno Podravka
2 žlice kikiriki maslaca sa komadićima(crunchy peanut butter)
3 žlice mlijeka
1 žlica šećera
1/4 žličice Prašak za pecivo Docela
1/2 vrećice Rum šećer Dolcela
malo sjeckane tamne čokolade(ili čokoladne kapljice)

 ako nemate kikiriki maslac sa komadićima kikirikija(ja ga kupim u Lidlu) uz običan kikiriki maslac možete kod pripreme umješati i žličicu grubo sjeckanog neslanog kikirikija
-ja kikiriki maslac ponekad radim sama,ovaj put koristila sam kupovni
-u jednu šalicu srednje veličine(šalica za čaj) stavite mlijeko i kikiriki maslac i dobro izmješajte da se sve sjedini a zatim umješajte ostale sastojke(osim čokolade)da dobijete glatku smjesu bez grudvica
po površini rasporedite malo sjeckane čokolade ili čokoladnih kapljica
stavite peći u mikrovalnu pećnicu na m.high (ja na mojoj mikrovalnoj nemam stupnjeve celzijuse već samo četri stepna pečenja,ovaj na kojem ja pećem je treći po redu-poslije njega je high a prije njega 

medium) i peći 1 minutu i 15 sekundi
izvadite iz mikrovalne i poslužite,ja ostavim da mi se prohladi i najbolji mi je mlaki kolačić
-receptić već davno prepisan negdje sa neta,i uz mnogo puta spremanja,dosta izmjenjen i prilagođen mojim guštima
Posluživanje
-možete poslužiti odmah topli,mlaki ili hladni nekoliko sati nakon pripreme,fino paše i uz kuglicu sladoleda od vanilije

preuzeto:coolinarika.com

Primjedbe