Orah Revani brzo i jednostavno

footo:https://uk.pinterest.com

Moji su tražili da mi napravim rahvaniju, naravno ja sam tu da ispunjavam njihove želje.Kažu da nije mogla biti bolja, mekana, ne puno slatka, sočna , sama leti niz grlo, preporučujemo i vama  da isprobate...........

Sastojci
1 šolja:2 dl
BISKVIT:
3 kom jaja
1 šolja šećera
1 šolja jogurta
1 šolja ulja
1 šolja Pšeničnog grisa Podravka
1 šolja mljevenih oraha
2 šolje Glatkog brašna Podravka
1 kom prašak za pecivo
ZA SIRUP:
2 1/2 šolje šećera
2 1/2 šolje vode
1 kom vanila šećera
1 V.K. soka limuna
 DODAJ U POPIS ZA KUPNJU
Koristili smo
Bijelo brašno glatko (TIP 550)
Pšenična krupica
Bijelo brašno glatko (TIP 550)
Pšenična krupica

Priprema
Jaja odvojiti-žumanjke-bjelanjke.
 U dubokoj posudi mutiti žumanjke, dodati im šećer , pa nastaviti mutiti.U umućenu masu dodati jogurt, ulje, sve sjediniti u glatku masu.Dodati griz i brašno sa praškom za pecivo, umutiti i na kraju dodati mljevene orahe.Umućena bjelanca lagano sjediniti sa masom , izliti  u tepsiju prethodno premazanu uljem i brašnom Vel tepsije( 20-35).
Tepsiju staviti u zagrijanu rernu i peći na 180 C dok fino porumeni (oko 35 min) zavisno od rerne.Pečenu rahvaniju izvaditi iz rerne, samo malo prohladiti i lagano zalijevati prohlađenim sirupom.(ja sam je od dva puta zalijevala)Ostaviti da se ohladi.
Najbolje bi bilo sutra dan  izrezati, ali pošto se nama svima žuri da isprobamo , onda hladan  kolač izrezati na kocke, ukrasiti šlagom, posuti mljevenim orasima.
Kod kolača sa sirupom , agdom ,uvijek prvo sastavim sve sastojke i skuham sirup, da se može prohladiti, dok se kolač ispeće.Držim se pravila, da uvijek jedno bude vruće a drugo hladno, prilikom zalijevanja kolača.,

Posluživanje:
 kao prilog  kolacu mozete 
kobinovati kafu crnu dobar tek.

preuzeto:coolinarika.com

Primjedbe