VESELO DRVO

footo:coolinarka.com

Ovo veselo drvo pravila sam za Uskrs i zato sam ga dekorirala sa uskrsnjim jajima. Posto je sada prolece vi ga mozete dekorirati visnjama, tresnjama... Zavisi kada pravite ovo veselo drvo pa ga mozete ukrasiti sa bilo kojim vocem, jabukom, kruskom, sljivom, breskvom, marelicom... i da vise ne nabrajam ukrasite ga sa onim sto imate a i zelite. Mi smo bili prijatno iznenageni predivnim ukusom i strukturom ovog peciva a sigurna sam da ce se i vama dopasti kao nama.

Sastojci
400-450gr brasno
100gr putera/maslaca-margarina
20gr svezeg kvasca
100gr secera (kristal) + prstohvat soli
180ml toplog mleka
1 belance
1kesica Vanilin šećera Dolcela + kora od limuna i narange
1 1 zumance za premazivanje
malo alufolije u kojoj cete uviti ljuspu od jajeta koje cete upotrebiti, /obe polovine ljuspe od jajeta stavite jednu u drugu.

Priprema
Umesite testo od navedenih namirnica i stavite ga na toplo da naraste. Od naraslog testa sucite jednu koru, /1-1,5cm/ na hartiji za pecenje u obliku kao na slici..
Napravite dva zareza kao na slici da se oformi donji deo drveta..
Zatim napravite ostale zareze kao na slici da se oformi krosnja drveta..
Ostale delove testa stavite u stranu.

Jedan deo testa malo rasucite i secite male baklavice. Ine ce biti lisce na krosnji drveta.
Od ostalog testa napravimo merdevinu, kao na slici, a od drugog ostalog testa ja sam napravila dva grma, kao na slici i tako upotrebila celo testo. U sredini krosnje napravimo malo udubljenje celim jajetom i u njega stavimo ljuske od jajeta umotane u alufoliji. Sve premazite umucenim zumancetom a na krosnji poregajte lisce, kao na slici. Ja sam premazala i lisce zumancetom ali mislim da bi bilo bolje da ostanu tako.

Ovako pripremljeno ostavimo ga da malo narasne pa ga pecemo na 180stepeni dok ne zarumeni, oko 35-40min.

Kad se ispece i malo ohladi izvadite umotane ljuske od jaja i u rupi stavite hartijenu korpicu. Posto sam ja ovo veselo drvo pravila za Uskrs dekoraciju sam napravila sa uskrsnjim jajima, kao sto se vidi na slici. U uvodu sam vec napisala da ovo slatko veselo drvo mozete dekorisati i raznim vocem, cak i susenim zavisi od vase zelje i fantazije.

Posluživanje
Ovo veselo drvo je slatko pa ga posluzite kao desert uz kaficu, a super je i sa casom mleka za dorucak ili veceru. Uzivacete u njegovom predivnom ukusu a i sto ce vam biti veseo uz ovo veselo drvo, ha ha ha.

preuzeto:coolinarka.com

Primjedbe