Zdrave palačinke(samo 2 sastojka)

preuzeto:fashion.hr

Sastojci

1 banana
2 jaja
par kapi kokosovog ili suncokretovog ulja za pečenje
jagode za nadjevanje,ili po želji

Priprema

Natrgajte bananu,dodajte jaja.

Štapnim mikserom dobro izmješajte,tako da nastane s
  mjesa za palačinke.

I to je to,zum-zum-gotovo.

Palačinke možete peći na dva načina,ja sam isprobala oba.

Ugrijte pećnicu na 150 st.

Na papir za pečenje izlijte palačinke.Izlila sam ih 4,jednu sam ostavila za pečenje u tavi. 

ecite ih 10 min 
Nadjenula sam ih jagodama koje su bile tako slatke,da ih nije bilo potrebno dodatno zaslađivati.

Nisam imala kokosovo ulje,pa sam teflonsku tavicu nasprejala običnim,i jako zagrijala.Ulila sam pola od preostale smjese.

Peku se kratko,a nije ih baš lako okrenuti!
Jedna mi je uspjela,druga baš i ne,ali nema veze,sad znam kako ću slijedeći put.Paaažljivo
 njih sam nadjenula jagodama.

Ova verzija mi je bila ukusnija,više je podsjećala na klasične palačinke,mada je i ona iz pećnice izvrsna

Posluživanje

 Padaju mu na um razne kombinacije za nadjevanje-kako koju isprobam,dodati ću u recept.

preuzeto:coolinarka.com

Primjedbe