Rolat od špinata

footo:domacica.com/rolada-od-spinata/

Ovo je rolat koji ja godinama pravim po ovom receptu. U orginalu ne ide šunka al ja nekad stavim nekad ne zavisi.. Ja nekad pravim i manji od 4 jaja u plehu jednom manjem.. Prilagođavam ga zavisno od prigode i gostiju. Ja ne volim bas prevelike rolate radi sluzenja. Na slici su pečena tri manja rolata od po 2 jaja.. a pleh je mali od 20 cm.Ja to vise sad pravim nekom odokativnom metodom da izmješam

Slični
recepti
Slani rolat
Sastojci  4 osobe
6 jaja
6 kašika brašna
1/2 kg obarenog špinata
1 Prašak za pecivo Docela
1/2 kg milerama (može jedan mileram od 450 gr)
1 feta sir
200-250gr šunke
 DODAJ U POPIS ZA KUPNJU
Koristili smo
Prašak za pecivo

Priprema

Kora-biskvit:
Očistiti špinat i obariti i ocjediti. Nasjeckati ga..

Jaja umutitii kad budu dobro umućena da nadođu dodati brašno i prašak za pecivo i umutiti min i dodati špinat..

Izliti u pleh veliki na papir za pečenje i peći 15 min na 180-200.ja sve pečem na 180 jer mi je jaka rerna. Kad se počnu stranice  odvajati od papira gotovo je. Možete provjeriti i čačkalicom da li ostaje.

 Ovo zavisi koliko je dobro ocjeđen špinat.

 Rolat urolati i ostaviti da se ohladi.
Nadjev: 

Feta sir usitnini i dodati mu mileram i izmješati.. 

 Šnite šunke urolati..

Rolat filovati i po sredini staviti šnite urolane šunke.. ( meni je tako dekorativnije o i ne mora). 

Urolati gore premazati ostatkom fila..

Ja sam ukrašavala ove ružice  sa pomješanim sirnim namazom  i mileramom( par kašika namaza i jedna milerama)Po želi ukrasiti mrkovom, ribanim sirom i sl.

Posluživanje

Služiti uz mezu na slavljima, ili kao predjelo i sl 
Tagovi

preuzeto:coolinarka.com

Primjedbe