Nepečena plazma torta

preuzeto:recipeci.com

Šetala sam neki dan po dućanu s klincima i ugledala na polici kekse na kojima je pisalo Plazma! E sad, moram reći da se doista dugo već spremem napraviti plazma tortu za koju sam pronašla mnogo recepata no nikada nigdje nisam naletila na te famozne Plazma kekse. I zato sam bez razmišljanja ubacila u kolica dva pakiranja tih keksića i odlučila napraviti desert za popodne na brzinu. Tek nakon što sam otvorila kutiju s keksima i nakon što sam ih samljela, shvatila sam da su ti plazma keksi 

ustvari jako slični pettit keksima i da sam mogla ovu tortu već odavno napraviti. No, što je tu je oriđiđi keksi su bili tu, pokupih ideje sa nekoliko mjesta na netu i u svega 20 min, moja se torta 
hladila u fridgu, a kad smo se vratili s kupanjca, čekao nas je idealno rashlađeni polukremasti desert. 

Greška je jedino bilo ta, što sam se jako žurila i nisam stigla poslikati baš ništa od cijelog postupka pa vam donosim samo tih par finalnih sličica. No, recept je krajnje jednostavan pa vjerujem da vam neće biti problem napraviti ga i bez fotki. U svakom slučaju, nećete pogriješiti, jer čak ako  vam torta 

ispadne premekana, možete ju grabiti žlicom za sladoled u zdjelice i poslužiti kao desert u čaši sa malo šlaga Dakle, ovo je idealna ljetna slastica za koju ne treba niti puno sastojaka, niti pećnica niti puno vremena za pripremu. Ustvari, ne znam što mi se više svidjelo u svemu ovome, to što je ovo toliko jednostavno za napraviti ili to što je toliko fino…hmmm Evo recepta:

Potrebno:

60 dag plazma keksa (ili pettit beure keksa)
25 dag margarina
10 dag mljevenih oraha (a može i bez njih)
10 dag šećera u prahu
2 dl soka od naranđe
15 dag krupno ribane čokolade za kuhanje
pakiranje m&m’s šarenih bombončića

Priprema:
Kekse samljeti, orahe također. Margarin pjenasto izraditi sa šećerom u prahu.
U većoj posudi pomiješati kekse, orahe i margarin sa šećerom. Dodati ribanu čokoladu, bombone i sok pa sve dobro promiješati dok se smjesa ne ujednači i ne postane kompaktna.

Na pladanj za torte ili tanjur oblikovati od smjese željeni oblik ( ja sam napunila kalup za tortu u obliku srca jer su tako klinci htjeli ), ostaviti tortu u hladnjaku na najmanje 4 sata.
Ukrasiti tučenim slatkim vrhnjem.

Dobar tek!

preuzeto:recipeci.com




loading...

Primjedbe